Gyakran Ismételt Kérdések:

1. Be kell-e regisztrálnom, hogy tudjak rendelést leadni?

Igen, regisztrációval lehet rendelés leadni. Ha Önnek már korábban volt web shopos hozzáférése, akkor a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mailre küldjön egy üzenetet és elkészítjük az új regisztrációt.

2. Miért nem tudok bejelentkezni az oldalra?

El kell fogadni az oldalon megjelenő EU-s Elektronikus hírközlési adatvédelmi irányelvi nyilatkozatot, csak ezután fog működni a belépés.

3. Mennyi a rendelés alsó határa, ha van ilyen?

Igen van. A min. rendelési érték bruttó 20 000 Ft. Ezen érték alatt a rendszer nem tud rendelést fogadni, a cég telephelyén lehetséges a vásárlás!

4. Milyen gyorsan kapom meg amit rendeltem?

A rendelés feldolgozási ideje 2-4 munkanap, de megrendeléseit nyomon követheti a vásárlás visszaigazolása után kapott e-mailben található linken, valamint bejelentkezés után a Megrendeléseim menüpontban.

5. Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről?

Lehetséges, hogy a levelező rendszere levélszemétnek nyilvánította az automata e-mailt a rendelésről. Tehát nézze meg a Spam-ek között.

6. Miért nem kaptam meg az összes terméket, amit rendeltem?

Mivel egy nyitott Nagykereskedés vagyunk, így bárki be jöhet vásárolni hozzánk a telepre. Ezáltal nem biztos, hogy minden egyes rendelést teljes mértékben ki tudunk szolgálni.