Gyakran Ismételt Kérdések:

1. Be kell-e regisztrálnom, hogy tudjak rendelést leadni?

Igen, regisztrációval lehet csak rendelést leadni. Ha Önnek korábban (a régi weboldalon) már volt webshop hozzáférése, akkor a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre küldjön egy üzenetet és elkészítjük az új regisztrációját.

2. Miért nem tudok bejelentkezni az oldalra?

El kell fogadni az oldalon megjelenő EU-s Elektronikus hírközlési adatvédelmi irányelvi nyilatkozatot, csak ezután fog működni a belépés.

3. Mennyi a rendelés alsó határa, ha van ilyen?

Igen van. A minimum rendelési érték bruttó 20 000 Ft. Ezen érték alatt a rendszer nem tud rendelést elfogadni. Ennél kisebb összegű vásárlásra személyesen, a cég telephelyén van lehetőség.

4. Milyen gyorsan kapom meg amit rendeltem?

Sajnos jelenleg cégünk nem tud kiszállítással történő megrendeléseket teljesíteni! Nyitott raktáráruház vagyunk, így bárki bejöhet hozzánk vásárolni.

5. Vásárolhatok-e magánszemélyként is a telephelyen?

Igen, van lehetőség magánszemélyként történő vásárlásra is. Amennyiben szeretne számlát a vásárolt termékekről, akkor ki kell töltenie egy regisztrációs űrlapot, hogy vásárlás előtt rögzíteni tudjuk adatait a rendszerünkben.

6. Mit jelent a piros bevásárló kocsi ikon a termékek adatlapján?

Azt jelenti, hogy abból a termékből nem áll rendelkezésre készlet! A rendszer ennek ellenére engedélyezi, hogy a kosárba tegye a terméket, de ezen termékek beszerzése külön rendelésre történik. Kérjük, ezt vegye figyelembe vásárlás közben! A termékek átlagos beszerzési ideje 4-7 nap.

7. Miért nem tudom lezárni és elküldeni a rendelésemet?

A rendelések elküldéséhez szükséges az összes *-al ellátott mező kitöltése az ügyfél adatlapon. Amennyiben valami hiányzik, akkor azt a rendszer jelzi a rendelési oldalon. Az adatok bejelentkezés után a "Belépés" menüpontban adhatóak, illetve változtathatóak meg. Ezen adatok a rendelés elküldése előtt is megadhatóak.

8. Hova fordulhatok, ha valamilyen problémám van a rendeléssel?

Rendelésekkel kapcsolatban a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre küldjön üzenetet, vagy telefonon a cég központi számán (+36-1-232-1249) kérhet információt, segítséget.